Personlig träning i grupp.

Våra klasser

Läs mer om vårat utbud av klasser

Våra klasser

På våra klasser får du ta del av en gemenskap och pepp av övriga deltagare, och motivation och stöd av den personliga tränaren. Framförallt så får du framgång i din träning.  

Klasserna är utformade i mindre grupper för att möjliggöra att du som individ ska bli sedd, uppmärksammad och få indivudell coaching. Max antal deltagare är av den anledningen 8 personer. 

Movement-träning - överkropp

Vår Movement-träning - överkropp fokuserar på styrke- och rörlighetsträning för att öka dina uttrycksmöjligheter i främst överkroppen. Här kan du lära dig allt från att göra din första chin-up eller dip till att göra en muscle up, handstående armhävningar eller en brygga.

Movement-träning - underkropp

Vår Movement-träning - underkropp fokuserar på styrke- och rörlighetsträning för att öka dina uttrycksmöjligheter i främst underkroppen. Här fokuserar vi på starka och flexibla ben/ höfter för att kunna hoppa, lyfta eller enbart förflytta dig med bättre kontroll. Du kan till exempel lära dig gå ner i split, spagat eller nudda marken.

Movement-styrka 

Vår Movement-Styrka är en helkroppsklass där fokus ligger på styrketräning för att öka dina uttrycksmöjligheter och skapa en hälsosam kropp gjord för rörelse.

Rörlighetsträning - underkropp

Vår rörlighetsträning med fokus på underkropp kommer ge dig bättre rörlighet och mer användbart rörelseomfång. Bättre rörlighet och framförallt kontroll över din rörlighet minskar risken för skador och ökar prestationsförmågan och effektiviteten i kroppen. 

Handståendeklass

Passar både för nybörjare och för dig som är mer van vid att vara upp och ner. Under klassen bygger vi en stark grund för ett stabilt handstående. Vi arbetar med både styrka och rörlighet för att göra ditt handstående så bra som möjligt.

Grundläggande akrobatik

I denna klassen lär vi oss att arbeta dynamiskt med hela vår kropp i relation till golvet, i något som kan efterlikna dans/akrobatik. Vi arbetar både med isolerade rörelsemönster och med att integrera dessa i kortare sekvenser. Med hjälp av rörelser som t.ex. böja, stötta, brygga, båga, glida och rulla, lär vi oss att navigera mellan höga och låga nivåer i rummet. Följaktligen ger det här oss träning i att artikulera och koordinera specifika segment i kroppen, för att uträtta olika uppgifter. Genom att förflytta oss på olika sätt med hjälp av momentum, friktion, kraft och timing så lär vi oss även förstå dessa faktorer bättre. 

>